Flitig flicka!

God lördag alla vänner! Idag har jag suttit och pluggat hela morgonen! Duktigt duktigt!! Har så mycket i skolan nu så jag blir helt yr! Nu kan jag iaf stryka en del från min plugglista, men som vanligt sparar jag alltid det jobbigaste och tråkigaste till sisst. Inte så bra gjort enligt mig men jag lär mig tydligen aldrig!
Idag är det lördag och det står plugg på schemat och lång promenad med älsklingen. Sen står det inte så mycket mer vilket känns underbaaaart. Vi får se vad som händer :)
Imrogon är det söndag redan..dessa helger går ju så fort. Då ska vi på besök till mina svärföräldrar. Mysigt! En del plugg blir det ju också såklart, fyy!

Nej, nu ska jag fortsätta med mina tråkigheter och aktiviera mina geniknölar!VILL HA SOMMARLOV!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0