Fruktansvärd stress just nu!

Just nu känns hela min vardag totalt upp och ner. Jag har så mycket att tänka på så att det vissa dagar gör ont i hela min kropp. Det handlar om lite allt möjligt men skolan är fruktansvärd just nu. Det är intressant men såå mycket att göra. Samtidigt som jag vill ha sommarlov så vill jag inte eftersom det då är dom två stora tentorna sista veckan. Fyy! Skolan tar mycket energi från mig ju och det tar på mina krafter. Sover sämre, på sämre humör osv osv!Jag behöver boka tvätttid men skjuter på det eftersom varje kväll är skoltime!!När ska jag tvätta?? Än så länge är det inte kaous men jag hatar tankten av att veta att det ligger smutskläder i tvättkorgen!!haha Tönt!

jaja Hoppas annars allt är bra med er eftersom jag själv befinner mig i min negativa lilla bubbla!
Ja fyy, självförtoendet är inte på topp just nu, ännu en gång!! Välkommna tillbaka elaka tankar, vi har ju träffats förr!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0