Herr rubrik!

Hade ingen bra rubrik så det blev den det blev ..!

Jag har ju inte bloggat på några dagar som ni ser. Fattar inte hur "proffs bloggarna" pallar uppdatera typ 7 gånger per dag med bilder och massa texter!? Har inte dessa tonåringar skola eller fritidsintressen kan man ju undra haha. Okej nu lät jag som en 70 åring men det bjuder jag på!

Idag är ju vädret totalt katastrof!!Hej hösten!!Om ca två veckor är det juli och nästan varje dag den senaste tiden har jag gått med halsduk fortfarande..idag till och med vantar!!Känner på mig att jordens undergång är nära....Nej inte riktigt!

Vad har nu missat? hmm måndags hade jag självstudier, hur mkt plugga jag den dagen? Jodå jag träffa Johanna och Alma och omgicks med dem ett tag. Vi gick en promenix i skogen och babbla om lite allt möjligt! Aldrig fel!!

Bilden kidnappa jag från johannas blogg!
På kvällen plugga jag faktiskt i hela 45 minuter!! Duktig flicka ;)

Iår var det tisdag och det var då jag blev sur på Jonathan hahaha!! på dagen var jag i skolan hela dagen, när jag kom hem skala jag potatis och höll på i köket. Det blev potatismos och falukorv i ugnen. Efter det bad jag Jonte om massage eftersom jag hade ont i ryggen, snäll som han är fick jag massage!UNDERBART!! Jag blev tydlig helt slapp och drogad av massagen så jag somna...!sen minns jag inte mer...!(nu kommer vi till "bråket" hhaha!!Vaknar sedan av att Jonathan lutar sig över mig och ber mig gå och kissa!!Jag tittar helt förvirrad på honom. Jag undra för de första varför det var helt mörkt, jag undra för det andra varför han viska, jag undra för de tredje varför han i hela friden ber mig gå och kissa!? Samtidigt som jag tänker detta svarar jag:
- Vaaa, vadå kisssa!?
- Ja, du måste gå och kissa!
- (börjar bli irreterad och är otroligt förvirrad. ) Varför ber du mig gå och kissa viskar jag tillbaka!!!
- Klockan är 23.00, jag tänkte vi kan gå och lägga oss?
- VAAAAA, vad är klockan, säger jag samtidigt som jag flyger upp från sängen.
- ja, du somna säger jontemyra med ett leende!
- ehh jaa, men varför väckte du inte mig. Varför låter du mig sova till 23.00!!
- jag har ropat på dig två gånger...
- TVÅ JÄDRANS GÅNGER!! väser jag samtidigt som jag känner panik i hela kroppen att jag sovit bort hela kvällen!!
- ja jo, men jag kolla fotboll!
(Det var här jag fick damp)
in på toa gick jag, kissa gjorde jag som han bad mig och gick och små sura för han väckte mig för att kissa..precis som jag inte skulle vakan själv under natten om jag hade behövt hahah!!När vi sedan la oss låg jag och gnällde över att jag nu inte kunnat göra allt de på kvällen som jag skulle gjort, rabbla upp allt med tvätta håret, ringa mamma, förberedda för skolan osv...! Jonathan låg och skämdes i sitt lilla hörn, stackare!!Samtidigt som jag var så sur på han så var hela grejen lite rolig så lite små skratt blev det!! Typsikt oss! När vi väl bråkar (händer sällan) så kan vi knappt hålla oss. Eller jo, när jag blir riktgit riktigt sur...då är det illa!!
Nej nu kommer andra bilder..


Tog bild på den fina solnedgången för någon dag sedan!

HAHA min otroligt roliga lunchlåda till skolan. Knäckebröd, makrill och keso!! Den ser jädrans torrt och tråkigt ut, men jag älskar knäcke med makrill!!


Min fulsnygga termos från IKEA som jag är så stolt över :)!! Ska faktiskt erkänna att jag kokat te och sitter just nu här vid datorn med min termos och dricker te!hmm okej... vadå NÖRD!!

Dagens regn/vind jacka..hemskt väder

Halsduken åkte på!!behövligt!


Som vanligt tänkte jag inte hel vägen...och tog på mig tygskor(ballerina) Utan strumpor..!Nu kan vi ju alla gissa hur blöta mina fötter har varit under dagen och hur kallt de va???

Men min termos gör susen :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, han är så trög. Andrea, gå nu upp och kissa, ahhahah! Jag dör

2010-05-13 @ 12:13:27
Postat av: Andrea

Ja han är en rolig prick din lillebror!!haha

2010-05-15 @ 16:09:16
URL: http://livetsomandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0