Inget att göra just nu :)

FAKT

1. Hemstad? Just nu Helsingborg men har ju spenderat nästan hela mitt liv i hembyn Glumlösv :) och innan dess stockholm i några år!!
2. Hårfärg? Brunett
3. Längd ? KORT!! typ 164 kanske!?
4. Frisyr ? Långt, lugg, uppklippt!?
5. Ögonfärg? blåa
6. Skostorlek? 38-39
7. Humör? skrattig
8. Tillgänglighet? Helll nooo, är sambo!
9. Vänster eller högerhänt? Höger

 

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du någonsin varit kär? yes :)
2. Tror du på kärlek? Klart!
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? tjaa, det var ju ca 8 år sedan haha, minns ej!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? jaa
5. Har du någonsin krossat någons hjärta? Jaaa :S
6. Har du någon gång blivit kär i din bästa vän? haha nej
7. Har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? hmm inte vad jag kan komma ihåg
8. Är du rädd för att starta ett förhållade med någon? Har det bra med Jontemyra så inget jag funderar över :)
9. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? Kanske!?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanke inte just kärlek, det är ju ett stort ord men kanske fjärilar :)?


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. Kärlek eller pengar? Helst båda haha men jag väljer kärlek!
2. Vin eller öl? vin
3. Dag eller natt? Dag
4. One night stands eller förhållande? Förhållande. 
5. TV eller internet? TV tror jag
6. Pepsi eller Coca cola? Gillar inte läsk så jag säger kranvatten med isbitar!
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Båda kan vara mycket trevligt!!
8. Färgfoton eller svart/vita foton? Hmm, svår
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face. 
10. Facebook eller Myspace? facebook


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Tror inte jag fattar men jag säger nej haha
2. Har du någonsin varit med i ett slagsmål? inte just slagsmåll men tjejknuffar på dansgolvet har nog förekommit!
3. Har du någonsin gjort något du ångrat? Ja
4. Har du någonsin hoppat bungyjump? Nej, tack och lov för det!

5. Har du någonsin varit på en husbåt? inte vad jag vet
6. Har du någonsin gjort slut på en hel Jawbreaker? hmm
7. Har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Vågar knappt säga ja, tänkt har ja säkert men inte velat i verkligeheten!
8. Har du någonsin gått på bio ensam? HAHAHA NEJ!! skulle inte ens gjort det om jag fick gratisbiljett!!!
9. Har du någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? vet inte
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? Jaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0