Kanske inte riktigt min dag.

Vaknade med fruktansvärd huvudvärk, vilken jag fortfarande har. Dagen har inte bara bestått av huvudvärk utan plugg 90 %!! Har även haft en skit dag eftersom jag tänkt jätte mycket på farmor och gråtit en hel del!

Ska snart äta, har totalt glömt att äta idag eftersom jag bara haft huvudet framförskolböckerna eller datorn där jag skrivit för fullt!Konstigt att jag fortfarande inte känner mig hungrig, kom även nyss på att jag inte varit ute på två dagar..o herre guud!!hmm tvätta håret borde jag också göra!
Kanske ska sluta med pluggandet för idag..äta,gå ut och gå en runda, tvätta håret och ha kramkalas med Jonathan!Det är jag nog värd efter denna dagen!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0