Längtan.

Efter sommarlov och frihet från skolan. Då jag kan träffa mina vänner utan pluggstress i huvudet!

Drömmer mig bort till fina minnen med fina människor..










Sista bilden var ett måste att ha med haha. jag och Jonathan var i Österrike i en djurpark eller nått liknande. Detta var det första djuret vi fick se och självklart var vi tvugna att ta en bild. Alla människor blev äcklade och gick där ifrån, vi gick fram med kameran med ett gott skratt båda två..typiskt oss!Så denna bilden är faktiskt ett fint minne, tro det eller ej :)!Jag och Jonathan är väldigt romatiska i vårt förhållande!! (har även en bild då vi har zomat in ;)!!

Nu ska jag fortsätta med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0