Lite bilder.

Okej, detta får gå fort..har INGEN tid!!

För några dagar sedan när jag skulle till skolan. Hade på mig en riktig sommaroutfit med självklart hjärtknappar :)

När jag kommit hem från skolan stod det städ och pluggstress på mitt schema...därför skymtar ni en sugare i bakgrunden..ser jag trött ut??JAAA

Köpte ett nytt puder vilket min hud INTE gilla!Detta är inte finnar utan äckliga röda utslag som jag fick på halsen och en prick i ansiktet. Brukar köpa naturprudukter i Österrike annars men nu tog de slut så jag köpte ett annat puder. Vill ha mitt vanliga igen :(!!Min doktor syster tror även att dessa utslag jag fick på halsen var stressutslag!Jädrans skola!!!som tur var döljde jag det perfekt med en liten halsduk :)Nu är dom borta men har nått litet kvar i ansiktet!

Slängde på mig nått trams när jag skulle hinna med lite ärenden innan plugget haha (typ tre dagar sedan)

Piffa till min outfit med en bling bling ring!

Tycker jag!!
Detta var igår när jag efterskolaan träffa mina tjejer (Malin och Tina) för att spana in balen. Dessa småflickor, vi fick ångest. 4 år sedan vi stod där med våra fina klänningar!Nu är vi rynkiga och har grått hår!
Vi började med lite cidermys på harrys efter balen och vandra sedan vidare till Cardinal där vi åt och drack godheter. Efter de fika vi också. Kom väll hem vid 21.30..skittrött!Idag har jag total ångest för jag inte plugga nått igår!Uschde två tentorna närmar sig med stormsteg..är jag redo?!


fast att min plugg (menar blogg, ni ser hur hjärntvättad jag är :( )den senaste tiden varit sjuktråkig. Allt handlar om stress och plug. Bloggen är just nu fylld med fattiga inlägg men ändå har mitt läsarantal ökat den senaste tiden?hmm...
Nej nu ska jag piska mig själv så jag får in något i huvudet idag.....
De senaste nätterna har jag drömt om mysiga framtidsplaner med Jonathan :) Det känns bra, hoppas hoppas det blir en sanning en vacker dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0