ohh vilken natt!!

Igår kväll somna jag i soffan som vanligt. Finns det något skönare? Klockan 02.30 väcker Jontemyra mig och säger att nej, nu får vi faktiskt lägga oss på riktigt! Sagt och gjort. Som vanligt somnar Jonathan diirekt, (hinner knappt säga godnatt). Jag brukar ofta bli lite piggare när jag förflyttar mig från soffa till säng. Det blev jag även denna natten!!Jonathan låg och små snarka lite då och då, en del knuffar och sparkar fick han som vanligt :)!! Jag hade ganska mycket att tänka på med skola och allt annat. Tänkte även på hur farmor har det nu! Ja som sagt hade jag massor att tänka på!Jag blev piggare och piggare och slutede till slut att blunda. Låg och titta på allt och analyserade att det blev ljusare och ljusare ute..haha! Börja då undra vad klockan var egentligen! JOOOO 05.00!! Där hade jag legat sedan 02.30 och funderat!!Då fick jag en panik som hette: NÄ NU JÄKLAR MÅSTE JAG SOMNA!! kämpade och blundade allt vad jag kunde. Tror jag somna efter 06.00 nån gång!! Jag har nämligen väldigt svårt att somna om när jag väl blivit pigg haha!Ett tag funderade jag till och med på att ge om, gå upp sätta mig och plugga!Helt enkelt hoppa över sovandet!! Men jaja, det gick ju efter lite om och men!Nu är det plugg...Jonte sover för ovanlighetens skull!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0