Orken snart borta..

Så skoltrött som jag känner mig nu har jag aldrig känt mig..Snart har jag klarat av tre år av tungt tempo på medicinskauniversitetet och visst har det varit mycket att göra hela tiden, men nu är jag katastroftrött!!Jag är otroligt stolt över mig att jag klarat alla tentorna och inte har några rester och jag hoppas jag orkar fortsätta kämpa!Universitetet är ingen slapp lek, det är en sak som är säkert!!Vet inte om min katastrofa trötthet beror på att mitt år har varit ganska tufft?
Farmor dog, dyslexiutredning osv osv det har nog blivit för mycket för mig! Farmors död har verkligen slitit både på min kropp och själ!Drömmer fortfarande om henne hela tiden, att hon lever och att jag kommer få träffa henne i sommar igen. Men när jag står vid hennes grav i sommar kommer jag väll fatta att vi aldrig ses igen!


Sedan jag skrev har mina dagar såklart mest varit pluggdagar!Vad annars? Men har även tryckt in lite fritid, vilket är ett måste för att jag ska klara mig just nu tjänst det som haha!

Torsdagkväll var det trippeldate ;)Jontemyra och jag spenderade kvällen med hans syskon och respektive. Santoz och Alma var såklart också med!Det blev mycket skratt, god mat, och vuxensamtal :)! Känns skönt att man har stöd i viktiga beslut!

Igårkväll efter plugget träffa jag Tinamus, vi startade på Harrys där jag beställde en god kycklingsallad, snacka om allt möjligt och hade mysigt som vanligt!Vi hade tänkt att gå till Hampan med där var det fullt, så det blev att gå till Bara vara. Drack cider och små snacka!Jag kände mig helt seg och trött på slutet och när Jonathan hämta mig sa han också att jag verka helt slut.
Jonathan är så snäll, han har stöttat mig otroligt mycket under min utbildning och en snällare pojkvän kan man nog inte ha. När jag ofta kommer hem stressad från skolan sköter han ibland tvätt, mat, inköp och fixar!Så jag kan slappna av och koncentrera mig på min anatomilära och sjukdomaslära.Igår på dagen var jag helt färdig och grät framför mina skolböcker, så trött var jag framför min tjocka vetenskapliga engelskbok!!(mm så kul är den boken haha), Då la sig jonte brevid mig i sängen, höll om mig och börja översätta från boken, jag kunde bara ligga och lyssna, göra små anteckningar med slappna av mer!
Det finns nog inte många killar som Jonathan, Han är underbar, det måste jag ju bara erkänna!!Jag är lyckligt lottad!


Busfisen Santoz!



Jag, igårkväll!



Påklädd och redo för kompismys :)



Min sallad!



Tinatutt



På bara vara!


Jaha, nu har jag pausat och återgår till verkligheter, plugget!!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad fina ni är <3

Saknar er! Nästa gång kommer jag också vara med, bara 25 dagar kvar tills jag är hemma!! :)

2010-05-15 @ 14:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0