Precis vad jag behövde.

Idag har jaf fått precis vad jag behöver!

♦ Förmiddagen i skolan var luugn och skön. Vi höll på med lera och måla i olika kreativa terapeutiska syften som man sedan kan använda när vi jobbar med barn! Blev mycket skratt och avkopplande musik!

♦ En lärare kom sedan in och sa att föreläsningen i eftermiddag var inställd! Tackar vi för, tänkte jag!!

♦ Kom hem tidigt och sov i 1 ½ timme!!BEHÖVLIGT!!

♦ SOOOOOOlen är framme!!

Jag har spenderat natten på soffan eftersom jag inte fick väcka Jonathan i natt då han hade maskinen på sig! Jag började att lägga mig i sängen brevid honom men denna maskinen gjorde att han lät värre än någonsin! Så jag fick snällt ta mitt pick och pack för att vandra in i soffan! Har sovit otroligt dåligt i natt igen, ovanligt? NEJ!!! Stackaren, han såg så sjuk ut med alla sladdar..riktigt jobbigt att se!Hoppas nu det inte är något allvarligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0