Prinsesskalas

För några veckor sedan i skolan hade vi en uppgift: "låtsats vara sjuka barn" haha, jag vet..det låter galet. Men eftersom vi är mitt inne i barnkursen och läser om alla muskelsjukdomar osv osv så skulle vi göra ett test. Vi var indelade i grupper och skulle komma på ett tema som kunde passa barn. Vi hade fått informationen att vi skulle vara i träningsköket på skolan. ( Är ett höj-och sänkbart kök som vi At studenter använder vid olika träningar). Iaf..nu till saken! Vi kom då på att göra ett prinsesskalas,cupcakes skulle vi baka. Två i gruppen satt i rullstol och fick spela att dom var 9 år och hade muskelsjukdom. Alltså bette sig så som de barnen gör. Sen skulle två andra i gruppen observera och göra en utförandeanalys. (jag går inte in på den förklaringen )!! Två stycken i gruppen var även arbetsterpaeuter. Oj vad rörigt inlägg, vet inte varför jag förklara allt detta ointressanta för er..men här är reslutatet iaf! Söta va :)?? och otroligt goda!!Vi hade köpt massa sött strössel till och dukat i prinsesstema!!!




Jontemyra segar på att komma hem. Varit i Göteborg med hans "gäng" haha och kollar hif. Jag har ju en viktig sak att berätta när han kommer hem. Ska nämligen berätta att jag blivit smygkär i maria montazami! jag hoppas verkligen han förstår ;)!!



God natt på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0