Bra köp!

Haha igår var jag och jonte på bauhaus. Vi köpte en liten lampa till halen och fick med oss en toaborste. Hon i kassan måste tryckt in fel i kassan för vår toaborsten fick vi för 4 kr!Underbart!! Vi är nu helöjda med denna toaborste och ler varje gång vi går in på toan och ser den haha! Sjuka är vi!

På kvällen sen bestämde vi oss för att åka in till stan för lite julmarkanad. Vi hände på Joel och Sara. När vi kom int till stan stod dom och vänta och även Jones/Joels kusin Felicia var med. Sen kom även kubi och så gick vi runder där bland allt folk. Joel gick konstant och härma mitt skratt så vi fick underhållning på hög nivå. Julskyltningen var annars skit haha, typ fyra stånd och inget mer?hmm eller gick vi fel??
Ja men det var trevligt ändå.

Nu sitter jag och funderar påom jag ska till skolan idag, vi har lektion (kursintroduktion) mellan 13.00 och ca 15.00. Tågen klabbar i dessa väder så jag vet inte om jag ska skita i de. Klart dit kommer jag säkert, men jag hade tänkt komma hem också!Hmm ja jag får fundera! Helt sjukt att detta kommer bli min allra sista kursintroduktion i så fall...bara några veckor kvar, sen är jag arbetsterapeut :)!!

Jag har varit flitig med min kamera de senaste dagarna och har massa att visa er :) Denna veckan har jag också mer tid till blopggandet, kul va!Så håll ögonen öppna vänner :)

Ikväll blir det mys med Tina och Ida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0