Klockan tickar.

Jaha vad har man gjort denna dagen mer än bara slappat. Jag som skulle ha en städdag idag!Suck!! Inte ens disken har jag pallat tömma från diskmaskinen som blev klar för två timmar sedan haha. Jag är jätte seg idag, konstigt. Så här seg brukar jag inte bli efter jag festat. Tycker detta idag är extremt haha!Kankse är det för att jag inte är 20 längre ;) Eller så är det en kombination av ångest för att jag ska till skolan imorgon (har inte varit där på en vecka) + att denna veckan kommer bli fruktansvärd i skolan. Oj vad vi har att göra :(!! Kandidatuppsatsen är det jag snackar om. USCH!!

Imorgon är Jonte ledig och han ska först passa lilla Alma på morgonen. Jonte skulle göra lite trädgårdsarbete sa han, så vi får se om Alma hjälper till och krattar ihop lite löv ;)
Sen ska jontemyra förmodligen åka och hämta vår nya liggfåtölj som kom mycket tidigare än bestämt!Men vi klagar INTE!! sååå fint kommer det bli!

Bilderna från festen kommer inte upp på bloggen idag eftersom jag snart får börja tänka på läggdags. Men oj vad ni kommerfå se bilder imorgon ;) BAAAM!


Sov gott vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0