Lax!

Hej fina vänner!
Hoppas allt ät bra med er. Igår pluggade jag flitigt på förmiddagen och sedan fick jag besök av svägerskan och Alma. Vi hade adventsmys och det är alltid trevligt med sällskap av svägerskan! Senare på eftermiddagen tittade även tina och Bilbo förbi innan vi sen körde vidare till Ida. Kvällen blev sedan en myskväll för Ida, Tina och Mig.

Idag har jag också varit ledig, jag har mest softat om jag ska vara ärlig men även pluggat en del. Har inte vågat gå ut idag haha. Eller jo jag var ute ocj slängde soper men fyyy vilken kyla. Så jag har suttit inne med myskläder och tända ljus hela dagen. Fint de!
Ikväll blev de laxkväll, mm va gott!Senare ikväll ska vi börja se Harry potter haha. Vi har faktiskt aldrig sätt någon av de filmerna men såg en liten snutt på hmm ettan? för några dagar sedan när de gick på tv. Värkar ändå vara ganska underhållande och mysiga filmer. Dom är gjorda på et fint sätt och alla pratar ju så gott om de. Så nu ska vi se filmerna :) Spännande!

Imrgon ska jag till skolan, får se hur det går för tågen...suck!

Hoppas ni alla får en toppen kväll!!



Mysigt med snö :)



Jag igår



Jag får några dagar sedan..attans vad min lugg växer haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0