När man behöver som mest tur...

Får man vinterkräksjukan....

Nästan så man måste skratta ju...
Som ni alla vet är det nu bara en vecka kvar på uppstasen. Jag och Sandra pluggar som djur oh stressen är hög. Men vi ska fixa det!!
Vädigt typsikt bara att båda jag och Jonathan drabbades av vinterkäksjukan igår...Kan man ha med otur?

Igår mådde jag så dåligt och hade hög feber att jag inte orka göra mycket för skolan. Idag är vi både piggare och jag har nu under förmiddagen pluggat (tvingat mig själv att sitta upp och plugga). Inte det roligaste precis när man inte är på g.

Jonte var ändå duktig och fick i sig lite sallad på kvällen..Jag har inte ätit något nu sen i söndes...!jo en skorpa till frukost!Här ser ut som ett bombnedslag hemma, inte rikgit men nästan!Brevid sängen står fortfarande varsin spann,tomma panodil föräpackningar här och där...som nu tyvärrär slut!suck! olika glas med coca cola, blåbär, proviva, vatten..hmm? fråga mig inte varför man inte dricker upp och har så många olika glas?

Vi ser ut som fan, luktar inte så gott och ja..vi är fortfarande lite små gråa i huvudet. Men annars mår vi lite bättre idag :) Jonte mår inte illa längre och är mest bara trött och har huvudvärk. Jag har också fått behålla vätska och orkar sitta upp idag. Jag ska snart ta en dusch för att känna mig ännu piggare. Är ju tyvärr tvungen att åka till skolan imorgon...suck att man inte ens får vara sjuk i lung och ro.

Livet kan ibland kännas otroligt underbart haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0