Nu är det jul i stugan!

Tjoohoo! Uppsatsen är klar och uppladdad, nu håller vi alla tummarna!! Jag är glad just nu! Sköönt!
Den stora spegeln har kommit upp på sin plats, hathyllan som höll på att låssna sitter bra igen haha, heltäckningsmattan i källaren är nu borta (halva iaf :) och så mycket snyggare dt blev!!! Det är julpyntat och myskänslan är hög!!
Igår när jag pluggat färdigt hyrde vi film, hmm nog den sämsta vi har sätt haha!Kommisarien speck eller vad den nu hette...man skratta ibland med typ 90% av filmen var bara..hmm katastrof?Sen efter filmen hade jag och jonte inget att göra så vi gick ut vid 22.00 och lekte i snön :)!Det är kärlek de haha! Vi skottade även runt om huset och till och med bland grannarna..ja så trevliga grannar är vi!Sedan gick vi en promenad i vintelandet, mysigt. Gick till mina svärföräldrar där precis min svärfar och santoz skulle ta sig en bensträckare haha, så vi promenera tillsammans!

Nu ska jag och Jonte äta sallad, sen ska vi till bauhause för att köpa krokar och eventuellt badrumsskåp! Det tar sig i detta hus!Sakta men säkert!!

Nu lite bilder fån julmyset i huset :)




Älskar våra snygga fönster :)



Jag har fått två tomtar av mamma!Hon tyckte dom likna mig och Jonathan haha. Så jag har nu ställt dom så att dom håller varadnra i handen ;)


Visst är jag otroligt söt?



Köket blev jättemysigt :)


Två tomtar fick stå brevid :)



Jonathan favorit..när jag tänker efter är tomten ganska lik Jonathan..



Denna fina fick jag av mamma och pappa i förtidig namnsdagspresent :) (har namnsdag i Österrike på tisdag) Det blev iaf väldigt massande i vårt snygga matrum :)



Här ska jag lägga i lite mossa och sånt. Idag ska vi tända första ljuset :)

Nu sallad!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååh så fint =)

2010-11-28 @ 21:11:05
URL: http://fotbollsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0