Trött.

Idag är jag trött. Trött trött trött!!
Morgonen ska börjas med plugg..eller ja..det blir nog hela förmiddagen! Sen ska jag även finslipa på grejen som jag börjat med :) Hållder det hemligt ett tag till!! Men gott folk, håll nu tummarna för mig mooohahahaha!
I eftermiddag när Jonte kommer hem ska vi fixa. Men kul ska det bli! Imorgon är det sen fetefesten hos Johanna och Johan..det kommer bli kanonis ;)

Igår var jag och klippte till luggen, så nu slipper den fastna med mina ögonfransar haha. Jag och Jontemyra var även och beställde vår svinsnygga liggfåtölj. Synd att jag bara ska behöva vänta i två veckor tills vi får den :(!! Men det kommer bli nice!! Hmm vad hände mer igår? Jo, vi fick hatthyllan på plats. Det blev såååååååååååååååååå snyggt!Super nöjda blev vi båda!! Till kvällsmat blev det spenat om någon vill veta :) Nej nu har jag inget mer roligt att berätta tror jag. Kommer jag på något så hör jag av mig senare!!

Hoppas alla får en trevlig kväll och helg. Min fredag kväll ska kanske spenderas med tjejerna. Det beror på hur snabbt det går att fixa grejerna :)

Kram


Bild från lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0