Efter regn kommer solsken...

Att slippa lägenhet, trappuppgångar och att höra grannars bebisar skika är vääldigt skönt! Tyvärr har vi dock inte haft jätte tur första veckan i huset. Vid två olika tillfällen på EN vecka har rör gått sönder, alltså två rör har brustit, värmen har inte heller fungerat på en vecka och det är enbart 16 grader i huset...hur kul det är kan ni ju själva räkna ut!!Nu håller vi alla tummarna att dom kommer och fixar det imorgon!!Vi är mänligen trötta på att frysa, och ha små extra element som bara låter, dra ström och ändå inte funkar...

Mats håller på i hallen så när den är klar kan vi äntligen tömma alla klädder ur våra flyttkartongerna och börja fylla garderoberna..jag längtar någon fruktansvärt till de!!Har haft smått panik denna veckan när jag ALDRIG har hittat några normala kläder utan bara fått slänga på mig nått hyffsat haha!!

Förutom våra små otursperioder denna veckan så njuter vi som sagt av att bo i hus!Aldrig mer lägenhet för vå del :)


Nu ska jag åter gå till pluggandet :(!! Efter det ska jag kramas med Jonathan, sätta upp gardingstång i sovrummet och mecka med gardinerna!

Ha det gött alla!

Förresten påminn mig att när tid finns plats i vårt liv igen (som det inte funnit sedan augusti) så MÅSTE både jag och jonte beställa klipptid!! Tack för hjälpen!!


Får slänga in en gammalbild från datorn..hittar inte min kamera just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0