Fler bilder.

Idag har jag självstudiedag/Ledigt. Tyckte det skulle vara skönt att sova ut för en gång skull men vakna 07.00 pigg som attans! Suck vad det är tråååkigt!! Min dag kommer bestå av plugg och städ. Vår lägenhet har vi nu hela tiden skjutit åt sidan när huset har varit i fokus!!Men nu får vi ta hand om lägenheten också känner jag haha!!Ska även gå en power walk idag med mina härliga skor :) Hoppas på skönt väder!! Annars idag så ska jag kanske kanske kanske en sväng till det nya IKEA som öppnar i helsingborg idag. hmm...vi får se hur det blir med det!! Varför har dagarna så få timmar?? Aldrig hinner jag med allt de jag vill :(

Nu kommer lite fler bilder från Österrike..!Dessa bilderna nu är när vi var i wien. Vi har ju en lägenhet där mitt i centrum! Dom här bilderna är från Hundertwasserhaus. Det är en konstnär som har piffat upp lägenheter, fabriker osv. De ligger på lite olika ställen i wien. Detta området som ni ser här nedan ligger 5 minuter från vår lägenhet. Ett måste för alla turister :) Ni kan se fler bilder på hundertwasserhaus på google :)








Mozartkulorna vimmlar det av i wien.



Bergsklockar. Sånna stora går tjurarna med runt halsen i bergen. Denna bilden är till Jonathans moster haha!!




Lederhosen till barn :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0