Ingen bra rubrik?

Hej mina vänner!Förra veckan var tuff ojoj, men jag han bli klar i tid med allt skolplugg och skickade in allt jag skulle. Men gud vad jag stressa och grä, plugga från morgon till kväll + att jag var i skolan varje dagt!Trodde jag skulle gå in i väggen..eller in i skolböckerna kanske :)? Nu har jag inte pluggat så mycket på två dagar, vad har jag gjort då som paus? Jo jag har slitit i huset haha!Jag längtar tills allt blir klart nu..!Idag var även mamma och pappa där idag igen och hjälpte till, pappa var där igår med!Det är så snällt att dom varje helg kommer till hust och hjälper oss i timmar! Tack tack! Hjälp uppskattas!Så om någon mer vill komma och hjälpa till så är ni hjärtligt välkomna ;)

Jag förstår att ni vill se bilder, har fotat en hel del men det kommer senare ;) Spännande va!!

Jonte är på hif och jag funderar på om jag ska plugga eller städa men det skulle varit sjukt skönt att bara vila..känner att jag skulle behöva det!kankse ett varmt fotbad, måla naglarna och slänga på mig en ansiktsmask?hmm låter lockande, men jag börjar nog med det andra först :(

Imorgon ska jag träffa Märta, ska bli så skönt att träffa lite vänner igen efter all stress och slit!

Hoppas ni får en trevlig lördag kväll alla! Kram



Jag småfull på en by fest i Österrike haha!Vi sitter i en lada!!Korna var också på G, men mest pappa HAHAHAHA!! Den kvällen är vår lilla familjehemlighet!!



HAHAHA jag döör, grabbarnabus dansa till bilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0