Måndagslyx.

Hej vänner! Usch vad trött jag är, skolan tar kol på mig nu sista terminen!Lärarna förväntar sig JÄTTEmycke och alla i klassen känner sig mer eller mindre dumma när dom säger till en - Men herreugd, detta ska du kunna nu efter tre år!! Ångest!haha men tur man inte är ensam! Stränga lärare i lund :/. Hörde av en annan tjej som pluggade i kristianstad att många som hon visste sökte inte universitetsutbildning i lund just för att lärarna har så höga krav och tyligen menade hon på att det var status att plugga där !?! hmm... Men en del kan nog stämma, på många praktiker när man sitter och har middagsrast och folk i olika yrkeskategorier frågar var man pluggar och svarar i lund blir dem mäktigt imponerande. Roligt att höra men inte roligt att uppleva i skolan haha!

Jag är som sagt helt slut efter denna skoldagen och hade idag riktigt svårt att komma på vilken mat jag skulle laga. Tittade i köket och såg att vi hade riktigt mycke tonfisk. Hmm när fan ska vi äta allt detta tänkte jag :)! Så vi lyxar till det idag ;) Det blir bakadpotatis med tonfiskröra!! Röran har jag gjort och sitter nu och väntar på att jonte ska komma hem med potatisen!

Vilken måndagslyx!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0