De senaste dagarna.

Hej igen! Jag kan fortfarande inte släppa min dröm haha! Jag ska nu berätta vad som har gjorts i mitt liv de senaste dagarna. Jag har jobbat en del, fått mitt diplom som massör så nu är jag klar och redo för att ge er massage :). Jag har även vårit små kass, jonte likaså. Men Jonathan har mer eller mindre kännt sig dödssjuk (förkyld), jag har städat en del, storhandlat en del, gått på långpromenader en del, träffat mina föräldrar, pappa har fyllt år, vi har varit på kalas igår. Hmm ja det är nog vad som har hänt de senaste dagarna. Plus att jag har världens nyhet som gör mig otroligt glad..men det väntar jag med tills allt är 100 % säkert..nu är det bara" 99,5% säkert haha! Det är många som vet eftersom det är säkert igentligen, men jag skriver det först här och på facebook när alla papper är påskrivna :)

Nu ska jag väcka jonte, det är toppen väder idag igen!! Matts kommer hit och hjälper oss med vår hatthylla som fortfarande bökar, sen ska vi ha en underbar söndag tillsammans :) När hade vi de senast??

Jag önskar er alla en skööön söndag!

När det är så här fint väder längtar jag ännu mer till en cider eller att glas vin vid hampan, bli lite glad och småfull och sammla in fler minnen med mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0