Fixfix.

Godmorgon! Nu är min ledighet över. Eller ja, jag jobbar två dagar och sen är jag ledig tre :)! Denna ledigheten var behövlig men samtidigt tråkig då jag varit lite halvkass. Nått skit är nog på gång. Både jag och jonte har lite smått ont i halsen och känner oss jätte trötta konstant! Hmm??

Igår var jag en sväng på väla, var där bara en timme och sen körde jag hem för jag kände mig så yr och konstig. Jag letade present till pappa som fyller år imorgon! På eftermiddagen åkte jag och jonte till polisen för att fixa papper och då stötte vi på Johanna, Johan och Alma...världen är verkligen liten! Hur ofta är man hos polisen ?? haha

Nu på morgonen har jag blivit kallad till en till intervju..nu drar dom i mig haha! Har även ringt lite vuxen samtal och ska sen iväg och posta brev till polisen. Att det ska vara sååå bökigt!?

Jag jobbar kväll idag, börjar 14.00! Hoppas jag blir piggare under eftermiddagen. Jag känner mig inte sjuk men ändå sjuk haha, det är nått på gång som inte vill bryta ut. DÅ är det lika bra det kommer så är det gjort ju. Palla gå och sega din lilla skit förkylning!Kom nu så kan du försvinna lika fort igen.

Imorgon kväll blir det Österrikisk restuarang i Lund med familjen :) Vi ska fira finaste pappa!!
Sen på lördag blir det kalas igen, då ska vi fira Jonathans kusin och morbror! Fullt upp i helgen alltså! Jag och jonte ska även ta tag i lite renoveringsprojekt igen, jippiiii ropar vi direkt...

Önskar er alla en trevlig torsdag! Kram

Jag igår, haha ville se ordentlig och snäll ut hos polisen. Typiskt mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0