Ledig.

Hej vänner. Jag är ledig nu i två dagar och det känns fruktansvärt skönt och behövligt!! Jonte jobbar flitigt och jag ska städa lite här hemma och sen handla på maxi eller coop. Ikväll ska jag laga kycklingfilé med rotfrukter i ugnen hade jag tänkt! Förmodligen ska jag även träna en sväng idag igen! Solen skiner och guud vad härligt det är, bara synd att det blåser så!

Jag längtar riktigt mycket till våren nu, bort med stor jacka och fram med lite tunnare kläder. Visst låter det underbart!! Gå långpromenader i vårsol är aldrig fel. Eller vad sägs om fika på en uteservering?? Mmm vad jag längtar!

Jag har inte så mycket mer att tillägga så jag tror jag avslutar här och hör så ifall av mig senare!

Jag önskar er alla en trevlig dag!
Kram


Bildbevis varför jag längtar till vår sommar värme och sol!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0