Seg.

Idag är jag ledig och otroligt seg. Vaknade redan 07.15 idag, suck! Idag har jag bara softat framför tv och datorn, ätiti lite och gått runder i huset. Jag är trött idag, har ingen rolig huvudvärk, har lingonveckan och halsont. Idag känner jag mig otrligt gnällig! Jonte slutar 16.00 idag så jag hoppas han kan göra mig piggare. Jag ska laga pytt i panna i dag hade jag tänkt..måste åka och handla potatis! Inget roligt blogg inlägg, sorry!

Hej svej i lingonskogen!

Hittade ett album med blandade bilder i..spännande! Här kommer vissa från albumet!



Fler myskvällar med tjejerna :)



Första gången jag höll lilla Alma :) Nu kommer hon till mig flera gånger och vill upp till mig i famnen! SÅ roligt att hon trivs hos sin moster :)



Lilla ärtan, liten hon var!



Saknar festerna i Lund!



Jonathan och jag var Almas första barnvakter.



Fler roliga fetster i lund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0