Sjuk.

Idag är jag sjuk och det finns ju inget tråkigre. Jag börja känna mig krasslig för en vecka sedan precis. Tränade med halsont fast jag visste att det inte var bra. Under träningen trodde jag ett par gånger att jag skulle svimmaså jag var där bara i 30 min haha. lönt! Jag skulle aldrig åt dit..efter det har det gott väldigt upp och ner. Min förkylning är där men på ett konstigt sätt. Är såå sjukt trött, har huvudvärk som inte är att leka med, hals ont och lite ont i örat. Igår var jag ledig men låg ner hela tiden..skönt att jag var poigg i hlgen och gick massa promenader. Hmm det kanske blev för mkt?? Idag skulle jag jobba kväll men fick ringa och sjukanmäla mig..jag sa att jag inte skulle komma imorgon heller! Lika bra att vila upp sig rejält. Hoppas jag kan jobba torsdag, sen på eftermiddagen på torsdag ska jag ju till Lund och träffa Jessica!

Idag har jag också bara legat i sängen, fruktansvärt trött är jag. Har sovit väldigt dåligt inatt och vaknade pigg som en gris klockan 06.00!! SÅÅÅÅÅÅ typiskt mig och jag är så trött på det!! Vad har annars hänt idag? Jo jag har fått fler chanser att gå på arbetsintervju (guud vad dom drar i en nu :) men jag tackade nej!

Nu vill jag att dagarna går fort, inte många dagar kvar till nytt jobb, paris och sen framöver en tripp till london! VÅREN DU ÄR OCKSÅ HJÄRTLIGT VÄLKOMMEN!!

Nehhee, ikväll ska jag laga lax hade jag tänkt! Ska bara palla gå ner till frysen och ta fram laxen!

Kram från er sjuka Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0