Skön helg.

Oj vad jag är kass på att blogga. Vad har hänt undrar ni som vanligt? ANtar jag iaf :)! Jag har jobbat, tränat och varit på ytterligare en anställningsintervju. Så vi får se hur det går!

Helgen har varit jätte skön,en lugn helg precis vad jag behövde!! I fredes eftermiddag spontan baka jag en äpplekaka, på kvällen slappa vi bara (skönt). Lördagen var vi först och storhandla, luncha på grafitti, kolla lite ny diskmaskin och körde lite runder fram och tillbaka. På kvällen gjorde vi hemma lagad pizza :) Gotteligottgott.
Idag på morgonen kom Ida för en massage. Även hon tyckte det var jätteskönt! Så glad jag blir när jag hör de. Efter de tog vi min snabba sportbil (volvo som är 25  år!!) och träffa mollemus på mezo. Många skratt och massa planer inför vår kommande paris resa ner till Tina :D!! Här kommer nu lite bilder från helgen och även en länk till en spontan film till Tina :)





Äpplekaka:)



Pizza 1: Köttfärs på ena halvan, halva pizzan är en tacopizza. Vi gör alltid två plåtar och sen har vi massa pizza i frysen som är hur lätt som helst att värma!Perfekt!!



Pizza 2: skinska, annanas, banan osv!



Hmm ja, en frukost bild från idag... alltid intressant



Mezomys idag :)



Jag var törstig..



Finaste Malin!



Finaste Ida :)


Så och nu till filmen. Jag spelade in en film på mig när jag pratar frasnka. Försöker även prata med fransk ton..hmm jag tror inte jag lyckades. Jag lyckades inte heller med klippet då jag börjar skratta och för att jag håller min kamera snett. Men jag bestämmer mig för att ändå ladda upp den. För Tinas skull i fall hon har glömt hur jag skrattar haha eller nått! Tryck här för att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0