Tråkigt!

Jag tror nog inte det finns något tråkigare än att vara hemma och sjuk. Speciellt med en förklyning. Har man kräksjuka eller hög feber så sover man mest och dagarna går fort. (Inte för att jag hellre skulle vilja ha kräksjuka..fyyy). Klart, har man förkylning och feber så sover man nog mest också. Jag har bara förkylning. Är så trött och seg att jag mest bara degar i soffan men sova kan jag inte...därför dagarna är så sjukt tråkiga och långa! Jag började dammsuga innan men blev helt genom svettig haha, så jag gav upp! Började med kvällsmaten..Fråga mig inte varför jag börja så tidigit men det var brist på fantasi om vad jag skulle kunna hitta på som inte var så krävande. Jag började med kycklinggrytan, så behöver jag bara koka potatis sen och väma upp maten.

Imorgon skulle jag egentligen jobbat till 13.30 och jag var såååå nära på att ringa och friska mig men var förnuftig och lät bli. Det är typiskt mig att bli så rastlös på att vara sjuk så att jag friskar mig. Sen jobbar jag och stressar och allt blir värre. Så jag stannar faktiskt hemma en dag till. Sen är jag ledig fredag så jag hinner vila upp mig inför jobb helgen! Halsen känns ju fakitkst bättre idag och örat också. Är mest heeelt slut idag! Hoppas på en piggare dag imorgon så att jag kanske kan blogga om något roligare :)

Nej, tv:en ska underhålla mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0