En vecka +24 år.

Tjabba tjena Haloooo!

Det har visst gått en vecka sedan jag skrev..oouppsii, sorry :)! Vad har hänt undrar ni, jo väldigt mycket kan jag svara på!

Jag har bland annat masserat Malin (hon somna och dräggla ;) Men jag anser att det är ett bra tecken! Hon sa iaf att det var jätteskönt, så jag är nöjd :) Efter de var vi ute och åt Kiiiiina mat! Myskväll med mysMalin!!

Vad har mer hänt??..Jo jag har jobbat en del..

Vad har mer hänt? Jag har varit på fest i Lund och träffat mina underbara klassvänner igen :D

Vad har mer hänt??..Varit på anställningsintervju...inga kommentarer här i bloggen men HAHAHA, ja jag säger inte mer! Jag kan säga som så mycket att jag INTE skrattar åt mig, jag gjorde iaf ett bra intryck, det vet jag! Ja jag tar inte den historian här helt enkelt.

Vad har mer hänt? Jag har ju för tusan fyllt år!!!!Tjoohoo hela 24 år är jag nu!
Vaknade på morgonen av att Jontes klocka ringde (sötnöten hade ställt klockan för han skulle vakna och sen sjunga för mig). Synd bara att han inte vakna och jag fick väcka honom och be honom stänga av larmet och gå upp för att sjunga för mig! ( jag var sur!!!) Efter vacker sång somna Jonte om..jaha där låg ja vaken själv i några timmar. Tänkte över livet och så fort det går. Fick lite ångest av mina tankar och själva känslan av att jag aldrig mer kommer bli yngre. Gick ut i hallen och blev rent ut sagt ÖVERLYCKLIG när jag såg att jag fått en finne på hackan! Den gjorde så att jag kände mig ung hela dagen! Har aldrig varit så stolt över en finne i hela mitt liv. Inte för att jag haft så många, men denna kändes sjukt bra!!

När jag fått liv i jonte stack vi till eh för att äta frulle, men det var fullproppat med folk? Whaaaatt, en onsdag morgon? Jobbar inte folk?? Så vi stack till coop och handla färskt bröd och pålägg! Efter en goood frukost stack Jonte till jobb för någon timme!

Dagen var bra och kvällen var bäst. Fick fina paket av mina svärföräldrar och jonte och jag lagade god mat och stack sedan på bio. Bra film och mys med jonte, aldrig fel.

Haha när vi kom hem gick jag in på facebook igen..81 personer hade skrivit grattis till mig.. Jonte blev skit deppi eftersom bara 14 skrivit till honom på facebook när han fyllde år HAHAHA dissad!! Jag njöt av alla mina vänner och min finne den dagen!! ( En stor kram till dig hjärtat!! ) Han skyller på att det beror på att han inte är lika aktiv som mig på facebook...jag har inga kommentarer om det jonathan ;)

Jag vill passa på att tacka alla för att ni skrev grattis till mig på facebook och sms. Även ni som ringde!
Ett extra stort tack till Tina som ringde, vilken chock, vilken överraskning och vilken fiiin födelsedagspresent!!
Tack alla!

Nej, nu ska jag underhålla mig själv. Min tråkmåns till sambo har jobbat kväll hela veckan (förutom igår) Så jag fördriver tiden med städ och dans i hela huset!

Jag önskar er en trevlig kväll! Kram :)

Partybild på en Andrea i Lund som tagit bordsglitter i hela huvudet? Jag skyller på 25:an i baren!!
(Bild från förra året)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0