Sluta.

Vänner, jag är nästan helt säker på att jag ska sluta blogga!

Jag har haft denna bloggan nu i ett par år och skrivit regelbundet. Jag har delat glädje med er och även min sorg. Efter sommaren var det dock ganska mycket att göra i mitt liv vilket gjorde att blogget blev lidandes. Vi flyttade ifrån vår lägenhet till ett hus. Det var mycket jobb med flytt och renovering vilket gjorde att tiden inte räckte till åt att blogga. Det har även varit min sista termin i skolan och jag har haft fullt upp med kandidatuppsatsen. Den gick ju inte så smidigt som vi hade hoppats på vilket gjorde att massa energi fick läggas på den. Jag började även en massageutbilding och samtidigt kämpade vidare i skolan och fix av huset. Så jag har som sagt lagt bloggen lite åt sidan denna hösten. SPecielt i december misnkade bloggandet kraftigt och nu vid jul/nyår har det minskat ännu mer. Men det gör det ju för alla bloggare!

Det är nu ett nytt år med nya utmaningar som väntar på mig. Jag tar examen om några dagar, ska på anställningsintervju, jag och jonte ska resa en del osv osv!
Jag vet inte om jag kommer dela med mig om mitt liv här längre.Jag ska fundera på det, men återkommer jag inte mer så vill jag tacka er alla för att ni har följt min blogg under dessa år!

Jag önskar er all lycka 2011!

Kram Andrea

P.S: Måste ringa och klippa luggen igen :)!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0